2006/07/17

Ja sóc aquí!

Hola a tothom. Hola a tots els meus lectors que fa temps que friseu per veure quelcom nou escrit al meu blog.

Us escric per anunciar-vos l'inici d'una nova era. A partir d'ara i durant un temps indefinit escriuré sovint al blog. Potser alguns de vosaltres, després d'assimilar aquesta gran notícia, us preguntareu per les causes d'aquest esdeveniment. Aquí les teniu:


(1) Estic indignadíssim amb mi mateix per haver tingut aquest blog abandonat durant tant de temps,

(2) el Fèlix m'ha encoratjat/obligat/persuadit per a que escrivís quelcom al blog, i

(3) és Kinder.

2 comentaris:

Ulisses 101 ha dit...

Hola, sóc un internauta. M'alegro de que siguis aquí. Espero que et quedis una temporada.

Gemma ha dit...

Qué tu?? Em pensava que ara que estaves a Alemanya actualitzaries més el Blog, però ja veig que no, ja sé que jo tampoc ho faig, però jo tinc més excusa perquè encara no he canviat de país, encara que qualsevol diria que després de tornar de Formentera podria venir del Senegal :)
Res, que a veure si dónes senyals de vida, que ja m'han dit que estàs molt bé per aquí dalt!

p.d. Espero que poseu el meu marc en un lloc beeeen maco, eh? :)

p.d. Records de ma mare! jajajaja