2006/05/21

Adéu a la FME?

Aquest divendres es van acabar les classes d'aquest curs a la FME. Ara només queden exàmens finals i recuperacions. Els primers els afronto amb poques esperances (eufemisme de cap esperança), i els segons amb més esperances i ganes. En qualsevol cas, suspendré alguna assignatura -com a mínim Àlgebra Abstracta i Geometria Diferencial 2, i espero que com a màxim també- i això vol dir que encara que el curs vinent, a Dortmund, superi tots els crèdits optatius que em queden, no hauré acabat la carrera. Amb una mica de sort (i ganes) però, no em quedaran gaires crèdits per fer, i potser tot seran assignatures repetides. Això, sumat a les poques ganes de tornar a rebre classes a la facultat, fa que em plantegi anar directament als exàmens, sense assistir a classe, i mentrestant treballar.

Encara queda molt per tot això, i per tant són plantejaments molt incerts. Però els he volgut fer perquè si tot anés així, potser ja hauria acabat les classes a la FME. Que fort.

5 comentaris:

Ulisses 101 ha dit...

No voldria que t'ho prenguessis com un comentari pessimista però crec que la FME encara t'ha de veure més el pel. No crec que la relació que teniu s'acabi ara.

Anònim ha dit...

Que vols dir "encara que el curs vinent, a Dortmund, superi tots els crèdits optatius que em queden, no hauré acabat la carrera", que potser els alemanys tenen un nivell més baix?

Bé a mí no em vinguis amb eufemismes i almenys aprova dues.
Et deixo,algú m'està reclamant. See you.

Anònim ha dit...

Aixó és una proba
"La germana petita"

Laura Morera ha dit...

Bueno, Dome, ja estas linkat, y con linkis el videoclip aquell fastigos, el teu blog baixara punts! ja ja ja
"Yo soy Laura..."

Anònim ha dit...

Ei Tio, al pas que vas ni al 2020! jijiji