2006/08/07

I abans de venir a Berlín?

Des que vaig escriure que es van acabar les classes a la FME no he tornat a parlar de la fuck. Al final vaig aprovar EDP's a la convocatòria final i, a la convocatòria extraordinària (o sigui, recuperacions), vaig aprovar Anàlisi Funcional i Anàlisi Complexa (contra tot pronòstic, semblava que no podia ser!).

També em van fer una mica de cas els de la biblioteca i companyia i van penjar força exàmens. Els que no em van fer gaire cas van ser els que m'havien de tramitar la credencial per anar d'erasmus:

15 de juny: sol·licito la credencial i demano que me la donin abans del 18 de juliol, pq és quan me'n vaig a berlín. Unes 2 setmanes més tard diuen que els que marxem més de 9 mesos hem de fer una instància i bla bla bla. I uns dies més tard diuen que quan tinguin la instància començaran a tramitar la credencial. Resultat: vinc a Berlín sense credencial i uns dies més tard me l'envïen per correu. Ara jo he de firmar el que he de firmar i enviar-ho cap a Barcelona. Quines ganes de complicar-se la vida (i sobretot complicar-me-a a mi), no?

Segur que em van passar més coses, però fa tant temps que no me'n recordo. O sigui que així es queda.

2 comentaris:

Ulisses 101 ha dit...

He fet una lectura ràpida i nocturna i fumada dels teus posts.
M'alegro de que t'hagis decidit a escriure-hi coses i espero fer-te comentaris més concrets properament.

Ulisses 101 ha dit...

Doncs sí, van passar més coses... com per exemple que et vam fer un sopar de comiat.
Felicitats pels teus aprovats. Qui pogués...