2007/03/09

Grapes 23/6

Tinc una grapadora que fa servir grapes de la mida 23/6. Aquesta parella de nombres està escrita en relleu a la part inferior de la grapadora. La qüestió és que ahir em vaig quedar sense grapes i vaig decidir anar a comprar-ne a la secció de papereria del Karstadt que tinc aquí a la vora (el Karstadt és com una mena de El Corte Inglés que hi ha a Alemanya). Decididament vaig agafar una caixa de grapes amb la inscripció 23/6 i, quan vaig arribar a casa... ostres! les grapes són massa grans.

Potser el fabricant va posar les grapes dins la caixa que no tocava? Potser les mides no estan internacionalment estandarditzades (la grapadora és espanyola)? El canvi climàtic ha fet dilatar exageradament les grapes? Una maniobra del PP per causar crispació? Terrorisme subtil d'Al-Qaeda?

Naturalment vaig tornar a la botiga per canviar les grapes, però ni l'ajuda de l'expert botiguer va ser suficient per trobar unes grapes a la mida. I l'enigma encara no està resolt.

5 comentaris:

zen_warrior ha dit...

I al final què has fet amb la grapadora?
N'has comprat unade nova o has fet que ta mare t'enviï grapes amb el menjar que t'envia cada mes o les has comprat tu a Catalunya?
Tinc ganes de saber com acaba la història.

Anònim ha dit...

La mare t'envia menjar cada mes?!¿!?¿!?

Anònim ha dit...

I un nou post per quan?

Ulisses 101 ha dit...

Neng. Que ja ralles amb les grapes. Busca't una altra història.

Domènec Martín ha dit...

Hola a tots. Un nou post, no sé per a quan.

Grapadora: faig servir la que tenia amb grapes que no toquen, però funciona prou bé.

Menjar: un servei de transport urgent em porta cada dia, dues vegades (dinar i sopar), el menjar que em fa la mare. Al principi sortia una mica car, però vam acordar amb el transportista que ell també en podia menjar a canvi de que m'ho deixés per un preu simbòlic.

Fèlix: res a dir, tens tota la raó. Que fort, no?