2007/05/21

Joc per a porcs i controladors aeris

Fa anys van fer un reportatge per la televisió on pretenien demostrar que els porcs són tant intel·ligents que, si el fuet i el pernil surten tan bons, és gràcies a ells i no a nosaltres. No, mentida. Només volien demostrar que els donen cinquanta-mil voltes als gossos. I no parlo de la pel·lícula del porquet d'atura. Per a fer-ho, feien jugar els porcs a la play: havien de dirigir un cercle a l'interior d'una figura mitjançant un joystick. I si ho feien bé, una xocolatina.

D'altra banda, he sentit més d'una vegada que una de les proves que fan als aspirants a controladors aeris, és posar-los en situacions estressants on han d'estar pendents de moltes coses alhora i a veure què passa (tinc entès que els porcs no poden fer-ho això, que es requereixen humans).

Doncs bé, he trobat aquest joc per internet que comparteix part de l'estructura del joc dels porcs, i en el qual s'ha de controlar moltes coses, vermelles. Jo he arribat a 135 punts. Desitjo que us agradi.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin aborriment pel país del fred, no? I el blog....abandonat!!
Suposo que les classes et van millor!

Anònim ha dit...

Per si els jocs d'un sol jugador t'avorreixen, pero no tens ningu a prop amb qui jugar...n'hi ha un que enfronta els dos hemisferis del cervell: http://www.tetris1d.org/zigah/twinoo/twinoo.php

Records!

Ulisses 101 ha dit...

M'ha costat molt. Durant molta estona la meva millor puntuació han estat 135 punts. Però m'he picat amb tu i no he parat fins que n'he fet 150.

Jo sóc més porc que tu.

Gemma ha dit...

Això no es fa Dome! Ara com que has dit la puntuació no he parat fins que l'he superat, i estic d'examens!! He acabat amb 150, i ja m'he sentit satisfeta jeje Fins aviat!!

Anònim ha dit...

Ja et va la musiqueta però mola més com ho té la Judith, tot i que obliga a escoltar la música que a ella li agrada, tu almenys deixes escollir. :P També estaria bé que quan veus comments es mantingués la musiqueta.
Ho volia, però no puc evitar que tinc el rècord en 165 punts. (Fèlix burro, Gemma, ànims).
Finalment, tant sols dir que ja no et curres el blog, moltes musiquetes però poc contingut. Si cal digues mentides home; hi ha gent que ho fa...
Dome, curra-t'ho, maco.

Amb tot l'amor desaprofitat del món,

Sr. J.

Anònim ha dit...

Ostres, acet blog no te massa activitat oi? Esper que tu en tinguis mes.