2007/07/18

Avui fa un any

El 18 de Juliol del 2006 vaig començar la meva aventura a Alemanya. Des d'aleshores he viscut un mes i mig en un pis d'estudiants a Berlín, dos mesos en una cutre-residència d'estudiants/yonkis a Hacheney (Dortmund) i, la resta fins arribar a un any, en un mega-pis al bell mig de Dortmund. Demà ho celebraré a la facultat, amb el professor Kalhoff, fent un examen de criptografia. Espero que l'examen em vagi bé i així també ho pugui celebrar. Després encara em quedaran dos exàmens més i, si tot surt bé, haurà estat un curs molt aprofitat. En qualsevol cas, l'experiència d'estudiar aquí ha estat molt bona i he conegut (i continuo coneixent) gent molt interessant. Animo i aconsello a tothom que tingui la oportunitat de fer un Erasmus, o unes pràctiques o el que sigui a l'estranger, que ho faci. I si pot ser un curs sencer, millor que un semestre, que es fa molt curt.

Ara us deixo i ja us explicaré com m'ha anat l'examen.