2006/05/06

Berlín, Berlín

El proppassat dijous vaig matricular-me a un curs d'alemany a Berlín per a aquest estiu. Hi estaré des del 18 de juliol fins a finals d'agost. També vaig comprar el bitllet d'avió (només anada) a Easyjet. La mateixa acadèmia (o la gent que em posa en contacte amb aquesta, no n'estic segur) s'encarrega també de l'allotjament, en un pis compartit, i tot plegat a un bon preu. Ara només cal que el curs estigui bé i que n'aprengui molt, d'alemany.

He comprat un bitllet només d'anada perquè a finals d'agost/principis de setembre aniré a Dortmund on, en principi, faré un altre curs d'alemany durant un mes. Després de tot això, començo el curs a la Universität Dortmund, on hi estaré dos quadrimestres d'Erasmus.

Si algú dels que em llegiu voleu venir a visitar-me -a Berlín o a Dortmund-, poseu-vos en contacte amb mí i en parlem.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Ja saps que jo vindré a "visitar-te" a ambdós llocs.

Ulisses 101 ha dit...

Òstia a mi em fa una mica de pal anar tan lluny de casa. Ja veurem, ja veurem. Potser em dona una empenteta lanonimous (què collons passa ara amb lapostrof òstia!??), que no sé perquè sentesta en dir-se anonymous si tothom sap que és el senyor J.
El cas és que em fa una mica de por que algú a qui tinc tant dafecte es pilli un bitllet només danada. Que has de tornar òstia!!! A veure si amb tants frankfurts i cerveses te noblides.
En qualsevol cas que disfrutis molt de la teva estada a alemanya i si no aprens alemany és igual perquè segur que tindras moltes experiències noves i estimulants.
I mira, et vaig a posar un link al meu blog.

Anònim ha dit...

No convidis tant a veure si al final no saps com fotrem fora d'allà.