2006/05/10

Tothom s'indigna

Avui, pel que m'han dit, la professora d'Anàlisi Funcional, s'ha "queixat" de que ella ja dóna els exàmens, i que si no els pengen no és culpa seva.

Potser en el post anterior, o en el mail que vaig enviar, em vaig queixar erròniament del colectiu de professors (no ho vaig fer en el suggeriment). Si és així, els demano disculpes. Però el que és del tot cert és que hi ha algun error en el procés de penjar els exàmens a internet. Sigui de qui sigui aquest error, tenim el dret -i obligació moral- de demanar que els pengin (sense acusar a ningú, és clar).

1 comentari:

Ulisses 101 ha dit...

No, no, no. S'ha d'acusar a gent. El problema és a qui acusar. L'opció més prudent és investigar on és l'error en la cadena de responsabilitats per a no acusar a la persona equivocada. Pots fer un suggeriment on expliquis les dades que tens i demanis que s'investigui el problema. Potser t'ajuda a descobrir el culpable.